Vítejte v mém modním diáři! :)

pátek 11. května 2012

Záleží na kartáčku, ne na ceně řasenky

Nafotila jsem 3 řasenky, které jsem v poslední době používala, jsou seřazené podle ceny. Většinou používám 2 řasenky, většinou totiž nezáleží na řasence, ale na kartáčku.

            První řasenka: Astor - Volume Diva, voděodolná. Voděodolnost je její asi jediná a nejlepší vlastnost. Řasenka má krásný flakonek, díky němuž jsem si ji koupila, ale ta kvalita, strašně slepuje řasy, po delší době je oblestaná a tudíž jsou i slepené štětiny na kartáčku. Jediná výhoda je tedy voděodonost.




            Druhá je L'oréal Paris - volume million lashes. Tato řasenka mi celkem vyhovala, ale musíte mít opravdu hodně řas, aby byl efekt hezký, poukud jich máte málo, tak díky kartáčku budeme mít řasenku všude okolo ne jen pořádně na řasách.

            A poslední, zároveň můj favorit je Lancome - Définicils. Jednoduchý, nepřeplácaný kartáček i tuba krásně rozčeše řasy a vypadá skvěle.

Při výběru řasenky i jiných líčidel doporučuji navštívit jakoukoli parfumerii, zdarma vás tam nalíčí a doporučí a nemusíte si hned něco kupovat:). Pro nákup kosmetiky je dobrý e-shop www.krasa.cz  , kde seženete snad uplně všechno. Přes léto nepoužívám voděodolné řasenky, jen na dovolená, nebo když se jdu koupat. Nestalo se mi, aby se mi nevoděodolná řasenka rozmazala.




Žádné komentáře:

Okomentovat