Vítejte v mém modním diáři! :)

čtvrtek 10. května 2012

Miluju blogy, aneb tipy a triky zadarmo:)

Ahojky,

dlouho jsem se rozmýšlela o čem by měl být úvod tohoto blogu. Ve zkratce Vám tedy představím o čem tento blog bude, aby jste se měli na co těšit:). Miluju nákupy, kosmetiku ale zaměřím se na i někdy "úžasné" e-shopy, a hlavně testování různých věcí:) Miluju blogy, aproto vám časem představím moje nejoblíbenější bloggerky z celého světa:) a věřte nevěřte máte se na co těšit.

 Časopisy aneb není to to co bývalo

Mám 23 let a bohužel moje finance již nedovolují kupovat každý měsíc x časopisů za stovky. Miluju blogy, kde každý den najdu něco jiného a hlavně zadarmo:) Hlavně mi příde, že články v těch prestižních časopisech, ale jak jsem se přesvědčila i v jiných se stále opakují. Koupíte si jedno číslo, další měsíc nové a troufnu si říci, že tak 30% jakoby novinek a fotech je stejných. Ty samé rady fotky a hlavně mi příde, že časopis postupem času spíše chudne, než aby se rozrůstal, čemuž odpovídá i počet stran. A tak jsem to po pár měsících vzdala, ačkoli tedy miluji tu vůni natištěného papíru. Jaký na to máte názor vy?


  

1 komentář:

  1. Ahoj, souhlas.. ja kupovala casopisy od doby co zacali vychazet nekdy v 94 letech a musim rict, uz si jen koupim Harper Bazaar a nekdy Elle..zbytek je na nic. Takove ty Joy a Star a hlavne Cosmo jsou o nicem, stale opakuji dokola...

    OdpovědětVymazat