Vítejte v mém modním diáři! :)

pátek 11. května 2012

Tentokrát lodičky do růžova...

Další možnost jak kombinovat růžovou kabelku je například doladit outfit o růžové boty, ale pozor celé růžové, to jsem také zkoušela a to nevypadá uplně dobře. Zvolila jsem boty se zaoblenou špičkou, které jsem scháněla snad všude až jsem je objevila v New Yorkeru cca za 300 Kč, no nekupte to. Ikdyž jsem si myslela, že se za chvíli rozpadnou a chůze nebude žádná sláva, opak je pravdou, jsou nezkutečně pohodlné a drží. Líbí se mi hlavně růžové detaily na lodičkách a to podrážka a jemné lemy uvnitř boty.





Boty časem krásně povolily a ačkoli mají podpatek 9 cm velice dobře se v nich chodí. Lakovaný materiál drží, jediné místo kde jsou ošoupané jsou podpatky, ale to nás měštáky nepřekvapí, vzhledem ke všude přítomným kostkám:-D






boty:: Amisu, New Yorker

šála:: neznačková cca 100 Kč

kabelka:: neznačková, www.luxuryworld.cz

4 komentáře:

  1. krásná kombinace, vyrážím do new yorkeru!

    OdpovědětVymazat
  2. úžasný články, super rady:)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná kombinace. Ale proč si, proboha, tak pitomě fotíš ty nohy?!!! Pokud tě nemá kdo vyfotit, tak takové zmršené fotky ani neprezentuj. Nevím, co to je za módu, fotit si vlastní nohy shora.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No bohužel to jinak vyfotit nešlo, ale už na tom do budoucna pracuji

      Vymazat