Vítejte v mém modním diáři! :)

neděle 13. května 2012

Nákupy z ciziny..jak se nenechat oškubat

Každá z nás určitě někdy narazila na internetu na krásnou kabelku nebo oblečení co vás naprosto uchvátilo, ale zjistili jste, že se jedná o zahraniční e-shop, co teď? Musím říct, že můj první nákup online ze zahraničí byl poněkud zmatený. Vybrala jsem si boty z www.e-bay.com za velmi dobrou cenu. Ale komunikace v angličtině poněkud u mě vázne, tak to jistil překladač google. Naštěstí prodejce pochopil, co jsem mu chtěla sdělit. Placení probíhalo přes paypal (www.paypal.com), v tu chvíli jsem si pomyslela, jejej jak se to používá? A tak nezbylo nic jiného než sednout k prohlížeči a googlovat. Bohužel pro mě, první platba mohla proběhnout, až po zaslání kodu. Můj první nákup tedy proběhl až po měsíci, nekonečné čekání:) Prodejce byl spolehlivý a vše proběhlo jak mělo, pro někoho kdo podstupuje svůj první nákup celkem klika:). Ale jak natrefit na poctivého prodejce?




V první řadě je důležité zjistit pokud nakupujete nejen u prodejce i u e-shopu, který nemáte ověřený, jak probíhá platba a zda vůbec zasílají do ČR. Je potřeba si založit paypal účet na www.paypal.com, je to jednoduché, akorát autorizační kod se vám zobrazí až ve výpise nebo po nějaké době ve službě internet banking. Pak vložíte kod do vašeho paypal účtu a můžete začít:)


Například na www.ebay.cz je výhoda, že jsou stránky v češtině. Dobré je se zaměřit v první řadě na hodnocení uživatele, pokud má méně jak 90 % většinou je lepší najít věc jinde. Placení přes paypal je nejbezpečnější, pokud vám prodejce zakoupenou věc nezašle vrátí vám paypal peníze.





Pokud nakupujete přes zahraniční e-shopy a nejste si jistí seriozností obchodu najděte si recenze na např. na google. Já osobně mám ráda e-shop www.shop.nordstrom.com, ceny neleznete v češtině což je velká výhoda, nemusíte je složitě přepočítávat:). Nedoporučuju nikdy platit přes vaši kartu, snadno tak může dojít ke zneužití a můžete přijít o peníze na účtě. Takže vzhůru na nákupy!:)


šaty:: New Yorker
boty:: Replay, Destroy
kabelka:: Lacoste
řetízek:: Storm, www.stormwatches.cz/
pásek:: Replay, Replay OC Chodov

screen:: www.ebay.cz



Žádné komentáře:

Okomentovat