Vítejte v mém modním diáři! :)

čtvrtek 10. května 2012

Opálená i bez slunce

  Nejsem vyznavač samoopalovacích krémů, už jen po mojí "flekaté zkušenosti":). Vždy mám ale dilema když vidím, jak je venku krásně a já jsem úplně bílá. Začala jsem používat krémy s kapkou samoopalovací látky, které ikdyž je nerozetřete úplně důkladně vypadají přirozeně. Rozdíl je hlavně v tom, že nemusíte několik minut čekat než příprave zaschne  a nemusíte se bát, že si ušpiníte oděv:) bohužel jsem byla zklamaná, že můj oblíbený přípravek od značky Nivea se už nevyrábí.






   Začala jsem tedy používat Balea - Magic Summer stojí cca 100 Kč a zakoupíte ho v DM drogeriích. Používám vždy před létem a pak se doopaluji na sluníčku. Aspoň to není takový šok, když přídete na pláž a jediná jste tam bílá jak tvaroh:) Používám krém na noc, ráno se vzbudím lehce opálená a tělo ještě přetřu nejoblíbenějším krémem L'occitane - Lait perlé 220 Kč. Tento krém opravdu miluju, nejenže nádherně voní, svěle se roztírá, ale obsahuje i drobné třpytky a krásně pokožku rozzáří. Vydrží velmi dlouho krásně vonět.

Žádné komentáře:

Okomentovat