Vítejte v mém modním diáři! :)

pátek 11. května 2012

Milujeme...Sex ve městě


Nevím jak vy, ale naprosto zbožnuji tento fenomén. Nikdy jsem seriál nesledovala a jednou když už jsem nevěděla na co koukat stahla jsem si film, a pak to přišlo:-D závislost na tomto fenoménu. Raději se dívám na film 1 i 2, přece jen je to z novější doby:) naprosto obdivuji práci stylistů, která doprovází celý film krásným oblečením, doplňky a to vše krásně sladěné v jednotný celek. Nejraději mám tyto dva outfity Carrie - jednoduché a šik. Od té doby co jsem viděla (fotka č. 2) Carrie v "bílém" se nebojím nosit tolik bílé barvy:)




Značky Manolo Blahnik, Christian Louboutin se staly žádanými po celém světě, no není divu. Od té doby co sleduji tento fonomén bych neustále nakupovala, nj věcí není nikdy dost. V seriálu vidíte také často šaty značky Hervé Léger, pokud neznáte určitě se na práci tohoto návrháře zaměřte. Šaty jsou krásné, ženské a skvěle padnou. Christian Louboutin je známý pro extrémně vysoké podpatky, ale hlavně pro legendární červenou podrážku, která tyto boty bych řekla odlišuje od jiných. No jak je známo pro krásu se musí trpět a kdo by to pro tak krásné boty neudělal:)

     Tak teď bych potřebovala ještě bezedné konto a hurá na nákupy:)











Zdroj fotky: film Sex ve městě 2

Žádné komentáře:

Okomentovat