Vítejte v mém modním diáři! :)

sobota 28. července 2012

Je blog jen o značkových věcech?

Ahojky,

dnes jsem popíjela kafíčko s kamarádkou a  probíraly jsme modní blogy a bohužel má stejný názor jako většina slečen v ČR, což mě docela mrzí:(. Většina si myslí, že když je založený modní blog musí být vysloveně o ...



značkovém oblečení a předvádění se kolik dotyčná vlastní značkového oblečení... no neříkám, že se ráda nepodívám na upravenou a originálně oblečenou ženu, ale nemyslím si, že zrovna o tom blog je. Podle mě je originalita spíše ve zkombinování doplňků, oblečení a ne přehlídce značkového zboží.

    Například v Japonsku a Číně je poslední dobou více vyhledáváno zboží značkové, ale bez viditelného loga jako např. "Luis Vutton" jak již bývá poslední dobou v ČR snad rarita:-D.Denně potkávám na ulici tolik slečen s rádoby značkovým oblečením až je mi z toho zle. Například dnes měla slavnou speedy Louis Vuitton snad každá 6 slečna z 10. Pamatuji si, je to asi rok zpátky, když jsem dostala svou první značkovou kabelku a prošla se s ní po ulici, snad každý se otočil. Dnes když jdu kabelku " vyvenčit", každý na mě kouká jako na další fiflenu s fake kabelkou:( Moc mě to mrzí a nemám vůbec chuť kabelku nosit. Jaký názor na to máte vy?


TIP.: dnes jsme si udělaly s kamarádkou výborné ICE COFFE, zkuste ho taky, skvěle vás ochladí v horku, které poslední dny panuje:)

Kupte si klasický polárkový dort - můžete i s příchutí, záleží na co máte chuť:) 1 ze 3 řádek zmrzliny rozmíchejte ve skleničce a zalijte horkou rozpustnou kávou( kávy je cca půlky hrnku) vše rozmíchejte a můžete popíjet:)

Žádné komentáře:

Okomentovat