Vítejte v mém modním diáři! :)

sobota 12. května 2012

Sako se hodí ke všemu.

V poslední době jsem si oblíbila saka, blazery a džínové bundičky. Skvělé na tom je, že je můžete nosit skoro ke všemu. Vybrala jsem pár návrhů, kde je zkombinováno mnoho více stylů...sako je u všech obrázků stejné. Saka najdete skoro ve všech obchodech posledně jsem je našla v Orsay, C&A, H&M...  Mám hrozně ráda léto, kdyby to šlo nejraději bych ho měla celoročně:) v létě je na ulici více lidí v barevných kombinacích. Příde mi, že v zimě na to všichni kašlou a na každém rohu vidím jen klasickou kombinaci černá, bílá.







sako a kraťasy:: neznačkové, sako 3300 Kč,kraťasy 300 Kč
Pásek:: Miu miu
kabelka:: Prada, www.designer-vintage.com
boty:: Christian Louboutin
náramek:: Kate Spade



tílko:: H&M, cca 150 Kč

kraťasy:: Miu miu

sako:: neznačkové

boty:: Replay, www.destroystores.cz



šaty: Missouni
kabelka:: Gucci
boty:: YSL
náramek:: tiffany & co




2 komentáře:

  1. Také myslím, všude jinde v evropě je to uplně jiné než u nás, je to škoda:( Jinak dobrá inspirace:)

    Peťka

    OdpovědětVymazat